جستجو کردن

قیمت بادمجان سیاه + خرید انواع متنوع بادمجان سیاه

بادمجان سیاه از سبزیجات پرمصرفی است که در تهیه غذاهای مختلف به کار می رود و محصولی شیرین و مرغوب می باشد که املاح زیادی دارد.

بادمجان سیاه

بادمجان سیاه

بادمجان سیاه مرغوب و باکیفیت دارای پوستی صاف و شفاف می باشد و از بادمجان های شیرین و پرطرفدار محسوب می شود‌.

این نوع بادمجان دارای درجه کیفیت بالایی است و در شکل و سایزهای مختلف تولید می گردد.

این محصول اعلا به دلیل مرغوبیت بالا و طعم عالی محبوبیت بالایی دارد و از آن می توان به عنوان یک سبزیجات پر خاصیت نام برد.

بادمجان سیاه در تهیه غذاهای متفاوت و ترشیجات خوش طعم به کار می رود و از آن به روش های مختلف استفاده می گردد.

این نوع بادمجان به صورت ارگانیک تولید می شود و بسیار پر خواص است.

مشخصات بادمجان سیاه

مشخصات بادمجان سیاه

از مشخصات بادمجان سیاه اعلا و مرغوب این است که رنگ سیاه و شفافی دارد و در سایزهای کوچک و بزرگ در شکل های مختلف تولید می شود.

این محصول به صورت گرد و کشیده تهیه می گردد و از محصولات طبیعی و خوش طعم می باشد.

پوست خارجی این نوع بادمجان سیاه می باشد و قسمت داخلی یعنی گوشت آن سفید می باشد و دانه های ریزی دارد که اغلب به رنگ سفید می باشند.

انواع بادمجان سیاه تازه و باکیفیت دارای کلاهکی چوبی است که به رنگ سبز می باشد و بخش ابتدایی این محصول نسبت به بخش انتهایی دانه های بیشتری دارد.

خرید بادمجان سیاه

خرید بادمجان سیاه

برای خرید بادمجان سیاه لازم است که مشتری به ویژگی ها مختلف آن توجه کند و همیشه به دنبال انتخاب تازه ترین بادمجان باشد‌.

انواع این محصول را هنگام انتخاب از نظز ظاهری مورد توجه قرار دهید و نوعی از آن را خریداری کنید که پوستی صاف تر و شفاف تر داشته باشد.

همچنین مشتری لازم است که بادمجان سیاه را هنگام خرید از نظر سالم بودن مورد توجه قرار دهد و نوعی از آن را انتخاب کند که بافتی سفت تر بدون فرو رفتگی داشته باشد.

مشتری برای این که به بهترین کیفیت و شیرین ترین نوع بادمجان سیاه دست یابد بهتر است همیشه نوعی از آن را انتخاب کند که ریزتر باشد.

قیمت بادمجان سیاه + خرید و فروش

قیمت بادمجان سیاه + خرید و فروش

قیمت بادمجان سیاه مرغوب و درجه یک با توجه به نوع آن متفاوت است و نرخ واقعی آن را مراکز تولیدی مشخص می نمایند که با توجه به نوع و میزان مرغوبیت متفاوت است.

انواع این محصول را می توان به صورت آنلاین با قیمت ارزان از مراکز تولیدی و پخش خریداری کرد در صورتی که خرید با واسطه آن نرخی بالاتر خواهد داشت.

میانگین قیمت این نوع بادمجان بین 15/000 تا 35/000 تومان می باشد که معمولا در فصول برداشت و گرما نرخ آن نسبت به فصول سرد پایین تر است.

برای خریدی مطمئن و استثنایی می توانید همین حالا با پشتیبان فروش تماس بگیرید و با قیمت مناسب و ارزان به بهترین کیفیت دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *