جستجو کردن

مرجع قیمت انواع بادمجان بوته ای + خرید ارزان

بادمجان بوته ای از صیفی جات خوش طعمی است که دارای خواص درمانی فوق‌العاده مانند رفع بیماریهای گوارشی و تنبلی روده می باشد.

بادمجان بوته ای

بادمجان بوته ای

بادمجان بوته که در انواع غذاها مانند سالادها، غذاهای کبابی، پیتزا، سس‌ها و غذاهای مکزیکی استفاده می‌شود از جمله سبزیجات پرطرفدار در سراسر جهان است که در فرهنگ غذایی بسیاری از کشورها محبوب است.

این نوع از بادمجان در کنار انواع پروتئینهای گیاهی، برنج و سبزیجات رنگی مثل فلفل، کدو و گوجه یک ترکیب غذایی سودمند را تشکیل می دهد که می تواند بخش مهمی از نیاز افراد به مواد معدنی و ویتامینهای ضروری را مرتفع کند.

مهمترین ماده موجود در بادمجان فیبر گیاهی آن است که به راحتی توسط بدن جذب می شود و می‌تواند عملکرد گوارش را تسهیل کند و در کنترل فشار خون و قند خون تاثیرات مثبتی داشته باشد.

مشخصات بادمجان بوته ای

مشخصات بادمجان بوته ای

در بین مشخصات بادمجان بوته ای مهمترین موردی که موجب تمایز آن از سایر سبزیجات می شود حجم بالای مواد معدنی و ریزمغذی های ضروری و کمیاب است، در واقع بادمجان بوته‌ای حاوی ویتامین‌های A، C و K، فیبر، پتاسیم، منیزیم و مس است.

همچنین، رنگدانه هایی که مسئول رنگ بنفش تیره میوه بادمجان هستند، نوعی آنتی‌اکسیدان هستند که برای سلامتی بسیار مفید می باشند و از ابتلا و عود سرطانهای مختلف و بیماریهای التهابی جلوگیری می کنند.

همچنین بادمجان می‌تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند، زیرا دارای مقدار زیادی پتاسیم است که فشار خون را کاهش می دهد و خطر بیماریهای قلبی را به ویژه در افراد میانسال تا حدود زیادی پایین می آورد.

خرید بادمجان بوته ای

خرید بادمجان بوته ای

برای خرید بادمجان بوته‌ای، به موارد زیر دقت کنید:

  • انتخاب وزن و اندازه مناسب: بادمجان بوته‌ای می‌تواند در اندازه‌ها و اشکال مختلفی یافت شود، پس انتخاب بادمجانهایی که به اندازه مورد نیاز شما باشند ضروری است.
  • بررسی پوسته: بادمجان رسیده باید پوسته‌ای صاف و بدون ضایعات، لکه یا شکستگی داشته باشد، بنابراین بادمجانی که پوست صاف و براقی دارد را خریداری کنید.
  • رنگ میوه: بادمجان باکیفیت بوته‌ای دارای رنگ بنفش تیره است، انتخاب میوه‌هایی با رنگ بنفش تیره و یکدست می‌تواند نشانه رسیده بودن و کیفیت بیشتر باشد.
  • سنگینی: بررسی سنگینی بادمجان بوته‌ای می‌تواند نشان دهنده تراکم و تازگی آن باشد و میوه‌های سنگین‌تر معمولاً بیشترین رطوبت و طراوت را دارند.
  • بو: بوی بادمجان باید تا حد ممکن خوب و تازه باشد پس اگر بوی نامطبوع یا فاسدی احساس کردید، بهتر است آن را نخرید.

قیمت بادمجان بوته ای + خرید و فروش

قیمت بادمجان بوته ای + خرید و فروش

قیمت بادمجان بوته ای بسته به فصل، میزان تولید بادمجان در هر کشور و عرضه آن، حجم تقاضای بازارهای داخلی و منطقه ای، اندازه و کیفیت محصول، شرایط اقتصادی، ارزش ارز، هزینه‌های حمل و نقل و مالیاتها تغییر پیدا می کند.

هر کیلوگرم از بادمجان تازه بوته ای در حال حاضر در بازه قیمتی 12 تا 25 هزار تومان در کشور ما عرضه می شود و ممکن است بسته به بازارهای شهری و محلی این قیمت تغییراتی داشته باشد.

تاجران فعال در حوزه صادرات بادمجان مرغوب بوته ای و خریداران عمده می توانند ضمن تماس با بخش فروش راجع به قیمت و نحوه سفارش و خرید ارقام باکیفیت بادمجان اطلاعات لازم را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *