جستجو کردن

قیمت بادمجان قفقازی + بهترین قیمت خرید روز بادمجان قفقازی با جدیدترین لیست قیمت فروش

بادمجان قفقازی در میان انواع بادمجان از دانه بسیار کمتری برخوردار است و طعمی بسیار شیرین دارد.

بادمجان قفقازی

بادمجان قفقازی

بادمجان قفقازی که با نام های «بادمجان ایتالیایی» یا «بادمجان سیسیلی» نیز شناخته می شود، نوعی بادمجان است که معمولاً در غذاهای مدیترانه ای یافت می شود.

معمولا این نوع بادمجان به شکل کشیده، رنگ بنفش تیره و طعم کمی تلخ آن در بازار شناخته می شود.

شایان ذکر است که بادمجان قفقازی از بافتی نسبتاً سفت و گوشتی برخوردار است که از آن برای کباب کردن، برشته کردن یا سرخ کردن استفاده می کنند.

همچنین این محصول نسبت به سایر انواع بادمجان دانه‌دار کمتری دارد، که باعث می‌شود پخت و پز با آن آسان‌تر و در دستور پخت‌ انواع غذا قرار گیرد.

مشخصات بادمجان قفقازی

مشخصات بادمجان قفقازی

از مشخصات بارز بادمجان قفقازی می توان به رنگ متفاوت آن از سایر بادمجان ها اشاره کرد که کار تشخیص را راحت تر می کند چرا که رنگ این بادمجان سیاه نبوده بلکه بنفش تیره است.

همچنین نوع بسته بندی آن در زمان عرضه از خصیصه ها و مشخصات دیگر آن است که به دلیل انجام اصولی سبب می شود تا از کیفیت آن کاسته نگردد.

عدم وجود خار های کوچک و تیر در قسمت کلاهک و ساقه آن نیز مشخصه بارز دیگری است که این نوع بادمجان دارد.

طعم شیرین این بادمجان با اندازه کوچک تا متوسط سبب شده تا مورد استقبال متقاضیان آن قرار گیرد و از آن در بسیاری از خوراک ها، سالادها و ترشی ها استفاده کنند.

خرید بادمجان قفقازی

خرید بادمجان قفقازی

هنگام خرید بادمجان قفقازی باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید که سبب انتخاب بهتر و با کیفیت تر این محصول می شود که شامل موارد زیر است.

ابتدا بادمجان‌هایی را انتخاب کنید که نسبت به اندازه‌شان سفت و سنگین هستند و همچنین پوستی صاف و براق و بدون لکه یا کبودی دارند.

همچنین قسمت ساقه آن باید سبز و شاداب و بدون هیچ گونه نشانه ای از پژمردگی یا خشک شدن باشد.

فاکتور مهم دیگری که باید آن را مد نظر قرار داد، اندازه بادمجان است.

بادمجان های کوچکتر نسبت به بادمجان های بزرگتر شیرین تر و کمتر تلخ هستند، بنابراین انتخاب آنها می تواند به شما در خریدی ایده آل و آگاهانه کمک کند.

قیمت بادمجان قفقازی + خرید و فروش

قیمت بادمجان قفقازی + خرید و فروش یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت بادمجان قفقازی، فصلی بودن این محصول است.

شایان ذکر است که این محصول تحت عوامل موثر دیگری قیمت گذاری می شوند که مهمترین آنها شامل سطح کیفیت، اندازه بادمجان، نحوه عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی، هزینه های تولید و نگهداری و غیره می باشد.

این نوع بادمجان در حال حاضر در بازه قیمتی بین 24000 تا 51000 تومان در سطح بازار خرید و فروش می شود.

اگر می خواهید این محصول را در کیفیتی برتر و بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید می توانید با استعلام قیمت و نحوه فروش آن از طریق سایت حاضر، ثبت سفارش و تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *