جستجو کردن

خرید انواع بادمجان دلمه ای سیاه + قیمت

بادمجان دلمه ای سیاه کالری کمی دارد و منبع خوبی از فیبر رژیمی، ویتامین ها و مواد معدنی از جمله پتاسیم، فولات و ویتامین K است.

بادمجان دلمه ای سیاه

بادمجان دلمه ای سیاه

«بادمجان سیاه دلمه ای» در تهیه غذاهایی مانند دلمه نقش بسزایی دارد.

نقل شده است که کشت بادمجان سیاه (Solanum melongena) اولین بار در هندوستان، شکل گرفته شده است و سپس به سایر نقاط آسیا از جمله خاورمیانه و در نهایت به اروپا گسترش یافت.

بادمجان از قرن ها پیش بخشی از غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای بوده است و دلمه، غذایی که اغلب در آن از بادمجان استفاده می شود، ریشه ای به دوران باستان دارد.

داخل بادمجان سیاه حاوی دانه های کوچک و خوراکی است که در سراسر گوشت آن پخش می شود.

مشخصات بادمجان دلمه ای سیاه

مشخصات بادمجان دلمه ای سیاه

بادمجان های سیاه معمولا میوه هایی بزرگ و بیضی شکل با پوستی صاف، براق و بنفش تیره تا سیاه هستند و رنگ پوست بسته به تنوع می تواند کمی متفاوت باشد.

بادمجان دلمه ای سیاه به عنوان قالبی برای پوشاندن موادی از برنج، گوشت چرخ کرده (مانند گوشت بره)، گیاهان و ادویه جات استفاده می شود.

گوشت بادمجان سیاه هنگام پختن خامه ای و ملایم است و بافت اسفنجی دارد که طعم ها را به خوبی جذب می کند و برای کاربردهای مختلف آشپزی مناسب است.

بادمجان سیاه در حالت خام طعم کمی تلخ و خاکی دارد، با این حال، وقتی پخته می شوند، ملایم تر می شوند و طعم دودی و غلیظی پیدا می کنند.

خرید بادمجان دلمه ای سیاه

خرید بادمجان دلمه ای سیاه

هنگام خرید بادمجان دلمه ای سیاه توجه به فاکتورهای مختلفی برای اطمینان از انتخاب بهترین کیفیت ضروری است.

به دنبال بادمجان هایی با پوست براق، بدون لک و صاف و سیاه یا بنفش تیره باشید و از محصولاتی که دارای چین و چروک، کبودی یا رنگ آمیزی کسل کننده هستند اجتناب کنید.

اندازه بادمجان به دستور پخت دلمه شما بستگی دارد.

برخی بادمجان های کوچکتر را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر از بادمجان های بزرگتر استفاده می کنند.

اندازه ای را انتخاب کنید که مناسب ظرف شماست و برای دلمه بادمجان ها را با شکل یکنواخت انتخاب کنید تا برای پر کردن راحت تر آنها را خالی کنید

از تازه و سبز بودن ساقه و کلاهک اطمینان حاصل کنید. ساقه قهوه ای و پژمرده نشان دهنده سن و زوال بالقوه است.

قیمت بادمجان دلمه ای سیاه + خرید و فروش

قیمت بادمجان دلمه ای سیاه + خرید و فروش قیمت بادمجان دلمه ای سیاه با توجه به حجم آن می تواند در بازه ۱۵ هزار تومان الی ۲۳ هزار تومان متغیر است.

بادمجان ها فصلی هستند و در ماه های تابستان بیشترین دسترسی را دارند و قیمت ها بسته به زمان سال می تواند نوسان داشته باشد.

همچنین بادمجان های بزرگتر و سنگین تر معمولاً به دلیل افزایش محصول برای پر کردن غذاهایی مانند دلمه قیمت بالاتری دارند.

لازم به ذکر است که بادمجان های وارداتی به دلیل هزینه حمل و نقل و واردات ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند و بادمجان های محلی و فصلی مقرون به صرفه تر هستند.

شما می توانید جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت قیمت بادمجان دلمه ای سیاه با شماره های مربوطه تماس برقرار فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *