جستجو کردن

قیمت بادمجان مجلسی + خرید و فروش بادمجان مجلسی عمده

بادمجان مجلسی یکی از بهترین صیفی جاتی است که می‌توان در پخت بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها استفاده کرد و از خواص بسیار زیاد آن بهره برد.

بادمجان مجلسی

بادمجان مجلسی

بادمجان یکی از بهترین و خوش طعم‌ترین صیفیجاتی است که علاقه‌مندان زیادی دارد و در پخت غذاهای مختلف ایرانی از آن استفاده می‌شود.

بادمجان بسیار پرخاصیت و مفید است و منبع غنی از انواع مختلف ویتامین‌ها و املاح معدنی است که می‌تواند به بدن جذب شود.

بادمجان را می‌ توان به صورت سرخ شده، آب پز یا حتی خام مصرف کرد، بسیاری از افراد به بادمجان حساسیت دارند و پس از مصرف ممکن است دچار آلرژی یا اگزما شوند.

بادمجان مجلسی جزو بهترین نوع بادمجان‌های درجه یک و مرغوبی است که هیچگونه خرابی در شکل ظاهری آن وجود ندارد و طعم آن شیرین است و به هیچ عنوان تلخ نیست.

مشخصات بادمجان مجلسی

مشخصات بادمجان مجلسی

مشخصات این مدل بادمجان‌های مجلسی ذکر می‌کنیم تا اگر تمایل داشتید از این بادمجان در پخت غذاها استفاده کنید و بهترین نوع محصول را خریداری کنید.

این بادمجان‌ها به صورت بلند، باریک و کشیده هستند، پوسته آن چرمی و براق و کاملاً مشکی می‌باشد.

دانه و تخم آن بسیار کم و رنگ گوشت آن سفید است، کلاهک آن سبز تیره می‌باشد و به هیچ عنوان خرابی، کرم خوردگی یا شکسته گی در شکل ظاهری آن وجود ندارد.

پوست سیاه بادمجان بسیار پرخاصیت است و معمولاً توصیه می‌شود بادمجان را به همراه پوست مصرف کنید، اما اگر تمایل به استفاده از پوست آن ندارید آن را پوست کنده و سپس استفاده کنید.

خرید بادمجان مجلسی

خرید بادمجان مجلسی

برای خرید بادمجان مجلسی باید حتما دقت داشته باشید تا بهترین نوع محصول را تهیه کنید.

از خرید بادمجان‌هایی که پلاسیده هستند یا شکل ظاهری آن از بین رفته است و طراوت تازگی ندارد جدا خودداری کنید.

بادمجان باید مرغوب و تازه باشد و بهترین فصل برای خرید بادمجان فصل تابستان است چرا که در این فصل بادمجان به صورت تازه و به صورت کشت در زمین تولید می‌گردد.

بادمجان‌هایی که تخم زیادی دارد مناسب پخت غذا یا تهیه ترشی نیست و معمولاً طعم آن هم تلخ است، مصرف بادمجان را به همه توصیه می‌ کنیم چرا که بسیار مقوی و پرخاصیت است.

قیمت بادمجان مجلسی + خرید و فروش

قیمت بادمجان مجلسی + خرید و فروش قیمت بادمجان مجلسی بسته به بسته‌بندی یا خرید فله‌ای متفاوت است اگر تمایل داری در حجم کم بادمجان تهیه کنید آن را به صورت بسته‌بندی شده تهیه نمایید.

قیمت بادمجان در فصل تابستان ارزان‌تر از فصول دیگر سال می‌باشد چرا که در این فصل کشت بادمجان افزایش پیدا می‌کند رنج قیمتی هر یک کیلو بادمجون چیزی حددود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است.

شما می‌توانید با این رنج قیمت بهترین محصول را خریداری کنید، اگر به دنبال بادمجان تازه، با طراوت و مشکی هستید که طعم و مزه خوبی داشته باشد خرید به صورت اینترنتی را از سایتمان را توصیه می‌کنیم.

این سایت سال‌هاست در زمینه فروش آنلاین انواع مختلف میوه و سبزیجات فعالیت دارد و می‌توانید تازه‌ترین و مرغوب‌ترین نوع میوه‌ها را از ما با قیمتی مناسب و بدون واسطه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *